بررسی پمپ های استیل

بررسی پمپ های استیل

پمپ استیل دارای مقاوت بالایی در برابر زنگ زدگی است و به همین دلیل در شرایط کاری سخت به کار گرفته می شود.

پمپ استیل چیست؟

پمپ استیل ضد زنگ با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده است و در رابطه با پمپ های غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه پمپ استیل از یک پوشش فلزی و فلوروپلاستیک ساخته شده است. اجزای جریان از همگی از یک آلیاژ فلوروپلاستیک ساخته شده اند. پوشش پمپ و پروانه هر دو با درج فلزی و فلوروپلاستیک ساخته می شوند. مهر و موم شفت یک مهر و موم مکانیکی بیرونی درجه بالا است. حلقه استاتیک از سرامیک آلومینای 99.9٪ (یا نیترید سیلیکون) ساخته شده است . حلقه متحرک از مواد پر کننده PTFE ساخته شده است که از مقاومت در برابر خوردگی عالی و مقاومت در برابر سایش برخوردار است. ورودی و خروجی پمپ استیل برای تقویت مقاومت در برابر فشار پمپ تقویت شده است.

 

 

 

مزایا پمپ استیل

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر درجه حرارت بالا
  • استحکام مکانیکی بالا
  • عملکرد پایدار
  • ساختار پیشرفته و معقول
  • عملکرد آب بندی دقیق و قابل اعتماد
  • عملکرد جداسازی راحت و مونتاژ و سرویس طولانی

 

 

کاربرد پمپ استیل

پمپ های استیل عمدتاً در سیستم های آب با جریان بالا و پر فشار مانند سیستم های تأمین آب آشامیدنی، سیستم های تأمین آب دیگ بخار فشار ، سیستم های تصفیه آب با خلوص بالا و فرآیندی مانند شستشو و پاشش در داروهای دارویی ، مواد غذایی و … استفاده می شوند. مانند: صنایع شیمیایی و کاغذ. اگرچه پمپ های استیل ضدزنگ برای نگهداری و نگهداری بسیار مناسب هستند ، در بعضی موارد پمپ می تواند کارآمدتر باشد.

 

 

پمپ استیل خودمکش چیست ؟

الکترو پمپ استیل خودمکش در اندازه های مختلف و با استفاده از بهترین متریال روز تهیه و تولید می شود. این پمپ ها در صنعت پرورش میگو و ماهی کاربرد ویژه ای دارد، هزینه نگهداری آنها نسبت به دیگر پمپ ها بسیار پایین تر است درنتیجه این امر باعث شده است تا هزینه خریداران و مصرف کنندگان این نوع از پمپ ها به شدت کاهش پیدا کند.

با نگاهی اقتصادی به این مسئله می توان متوجه شد که پمپ های خودمکش استیل به خاطر سوپاپ سرخود بودن نیازی به هواگیری ندارد . به همین دلیل  هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری این پمپ ها نسبت به پمپ هایی که نیاز به اتصال سوپاپ در انتهای لوله مکش دارند, کاهش می یابد.در پمپ های دیگر هنگام استفاده از پمپ باید در انتهای لوله مکش سوپاپی نصب شود ، که مبلغ اینکار بسیار زیاد است. علاوه بر اینکه امکان پر شدن سوپاپ توسط رسوبات و زباله ها وجود دارد که هزینه ای مجدد برای تعمیر این مورد وجود دارد.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *